El regidor d’Espai públic, Àngel Castillo, ha explicat que han rebut diverses queixes, també de gent independentista, que reclama que es netegi el monument.
Castillo ha apuntat que, com és ben sabut, el govern té un compromís amb el procés i amb la denúncia dels presos polítics, i per aquest motiu encara no han volgut retirar la cinta. També ha afirmat que “no saben qui ho fet”.
Properament, faran una reunió amb els partits, entitats i personalitats independentistes per valorar què es fa tan en aquest cas com si en el futur es fan actes similars.
A títol personal, el regidor considera que el material amb el que s’ha cobert la Puntaire probablement no és el més adequat, però ha reafirmat que respecta aquest tipus d’expressió.