L’Ajuntament fa una crida a que s’apunti més gent a la Comissió de Festes

El reclam comença amb la pregunta: T’apassiona la diversió i l’emoció de les festes? Vols participar en la creació d’esdeveniments a Arenys de Munt? Si en tens ganes, t’animen a unir-te a la Comissió de Festes. Des de l’Ajuntament estan buscant persones compromeses que vulguin ajudar a omplir les nostres vides d’alegria i celebració. I la nota explica que els membres de la Comissió de Festes poden participar en la planificació i organització d’esdeveniments festius, col·laborar en l’elecció d’actuacions i activitats per a cada celebració i coordinar la logística i la seguretat dels esdeveniments. Diu que no importa tenir experiència prèvia o no. El més important és l’entusiasme i ganes de contribuir a fer que les nostres festes siguin moments inoblidables.

La regidora de Festes, Tradicions i Cultura d’Arrel, Raquel Serrat Suñé, ha explicat que a la Comissió de Festes ja hi ha gent, i fa molts anys que funciona, però com més gent hi hagi més idees s’hi podran aportar i es podran fer festes més enriquides. A part de planificar les actuacions de festa major i ubicacions, qui forma part de la comissió de festes també agafa el compromís d’ajudar en la logística dels actes, muntar, desmuntar, portar barres de bar, etc… Per al regidora, ser de la Comissió de Festes no és només anar a fer de “matxaca” els dies festius, sinó que també és planificar i pensar activitats per celebrar a Arenys de Munt.

Qui tingui interès a formar part de la Comissió de Festes, pots omplir un formulari on-line a la web municipal, o si hi ha l’ocasió. dir-ho directament a la mateixa regidora o a membres de la Comissió de festes, ja sigui personalment, telèfon o whatsapp.