Queden escasses dues setmanes per l’inici del curs escolar 22/23 i l’Ajuntament ha aprofitat aquesta aturada per les vacances d’estiu per posar en marxa diverses actuacions als diferents centres educatius amb l’objectiu de seguir millorant els equipaments i oferir unes millors condicions a mestres i alumnes.
A l’Escola Sant Martí s’han retirat dues banyeres antigues situades a dues aules d’Eduació Infantil. Es tracta d’una demanda que van realitzar des del claustre i que permetrà treballar amb major comoditat. També al Sant Martí es pintarà la façana de l’aulari de la part del darrera.
Per la seva part, a l’Escola Sobirans s’hi han realitzat actuacions interiors però el més destacat és l’enjardinament a la part del darrera de l’escola.
A l’Institut l’Ajuntament no hi té competència directa però es contribuirà en la dinamització de la biblioteca.
Per últim, a l’Escola Bressol també s’hi han realitzat actuacions de millora en l’enjardinament.
N’hem parlat amb la regidora d’Eduació, Tònia Vila Paituví.