La taxa de reproducció indica que la pandèmia segueix en creixement a Arenys de Munt

Concretament es situa a 1,43 i recordem que si la xifra és superior a 1 significa que la pandèmia està en creixement. Per altra banda el que sí que ha disminuït és l’índex de rebrot i es situa al voltant dels 400 punts. La regidora de Sanitat, Maria Àngels Gros, explica que el fet de tenir la Taxa R0 superior a 1 ens obliga a extremar les mesures de precaució i no baixar la guàrdia en cap moment.

Pel que fa als casos positius de COVID detectats  al municipi, en els darrers 14 dies s’han confirmat 30 contagis, dels quals 17 han estat detectats en els darrers 7 dies. La regidora explica que aquestes dades demostren que la situació no està controlada al nostre poble.

Preguntada per l’impacte sanitari que puguin tenir les eleccions celebrades ahir, Maria Àngels Gros es mostra tranquil·la i convençuda de que no hi haurà un brot provocat per la jornada electoral. En aquest mateix sentit, la regidora ha volgut destacar les mesures de seguretat que es van prendre a Arenys de Munt i agraeix la feina realitzada pel personal de les meses.

Per últim, sobre la campanya de vacunació al personal dels serveis essencials, Maria Àngels Gros explica que els han confirmat que es vacunarà al personal essencial d’Arenys de Munt però desconeix la data d’inici de la campanya.

Podeu escoltar l’entrevista sencera a Mari Àngels Gros emesa a l’Informatiu Migdia, aquí: