La pluja va deslluir la Fira de la Maduixa, mentre que el tast de vins de la DO Alella va obtenir bona resposta de públic

La pluja d’ahir va deslluir la Fira ja que les activitats no es van poder dur a terme, tot i que hi van haver parades de productors.

I coincidint amb la Fira de la Maduixa es va fer l’Enotast, un tast de vins de la DO Alella maridat amb productes de temporada i proximitat que en aquesta ocasió va preparar l’Era Restaurant.

El regidor de Promoció econòmica, Josep Sànchez, ha lamentat que la pluja obligués a suspendre algunes activitats però va celebrar la bona acollida de l’Enotast.

D’altra banda recordem que diferents establiments d’Arenys de Munt participen fins al 10 de juny a les Jornades Gastronòmiques de la Maduixa de la Vallalta al Maresme. Els establiments són l’Era Restaurant, la pastisseria La Lyonesa i la pastisseria L’Obrador.