La Penya Barcelonista ofereix la possibilitat d’anar al Camp Nou en autocar i de veure tots els partits del Barça al Mercat

Un any més la Penya Barcelonista d’Arenys de Munt oferirà la possibilitat d’assistir al Camp Nou en autocar. Es sortirà des del Ziam dues hores i quart abans de l’inici de cada partit. A més a més, pels qui no vulguin o puguin anar al camp tindran la oportunitat de veure el partit en pantalla gegant al Mercat Municipal.

El Barça debuta demà a les 9 de la nit davant el Rayo Vallecano. Es donarà el tret de sortida a una de les temporades més il·lusionants que es recorden després d’un mercat de fitxatges històric pel club blaugrana. Jugadors com Lewandowski, Koundé, Raphinha sumats a Pedri i Ansu Fati estan cridats a tornar a portar al Barça al lloc on li correspon.

De tot plegat n’hem parlat amb Miquel Lladó, president de la Penya.