La Biblioteca espera poder organitzar activitats presencials al mes de novembre

Així ho ha avançat el seu director, Arnau Espinach al programa el Cafè del Matí. Concretament pel primer cap de setmana de novembre està programat un taller de còmic, en el que els més petits aprendran a dibuixar un superheroi. Fins que no arribi aquesta data les activitats es continuaran realitzant de manera online. El dia a dia a la biblioteca continua marcat per les restriccions sanitàries.

Com dèiem, les activitats organitzades es continuen realitzen de manera telemàtica. Aquest mes podrem tornar a gaudir de les tertúlies, el Club de Lectura i els grups de conversa.

I aquest dissabte tindrà lloc l’Hora del Conte a càrrec de Ferran el Cantallaire. A partir del dissabte a primera hora estarà penjat al compte d’Instagram de la biblioteca.