Està destinada a persones entre 12 i 18 anys i que vulguin conèixer tots els beneficis que brinda la programació. Per aquest motiu ofereixen una masterclass gratuïta d’informàtica. S’hi farà un taller introductori per a que es pugui començar a programar.
El cap de llista de Junts per a les properes Eleccions Municipals, Pep Artigas i Alsina, ha explicat que ha estat una oportunitat que li ha arribata ell personalment arrel de la vinculació que tenen les seves filles en el món de la ciència, i ho han vinculat a Junts ja que ell n’és el cap de llista. Ha destacat que la classe també servirà per conèixer molts dels cursos gratuits-online, concursos i competicions amb molts premis.
La masterclass anirà a càrrec de Jacobo Vilella i Joan Alemany, organitzadors de la Olimpíada d’Informàtica Espanyola (OIE) i Olimpíada Informàtica Catalana (OICAT). Cal portar el propi ordinador portàtil, en cas de tenir-ne. I també és necessària una inscripción previa, que es pot fer a través de Whatsapp al telèfon 699 824 119 indicant nom, edat, i dir si sabeu o heu programat alguna vegada.
La classe serà el dia 5 de març, de 10 a una del migdia, al local de Materials Justa, al carrer Torrent d’en Puig número 23.
Aquí podeu escoltar l’entrevista sencera a Pep Artigas i Alsina, emesa avui a l’informatiu