Ja han començant les negociacions entre Esquerra Republicana d’Arenys de Munt i la resta de partits politics, per possibles pactes

De moment s’han reunit amb Junts x Arenys de Munt i la CUP. El president d’ERC d’Arenys de Munt, Ramon Pujol explica que no s’ha tractat cap tema en concret sinó que s’ha parlat de les diferents opcions de govern.

Ramon Pujol també ha descartat la possibilitat de pactar amb el PSC malgrat volen mantenir una bona relació amb ells.

Concretament sobre les diferents variables de govern, Ramon Pujol apunta que estan oberts a qualsevol opció, ja sigui governar en solitari o amb el suport de les formacions independentistes.

Per la seva part, Lluis Campasol de Junts per Arenys de Munt explica que malgrat veu molt factible que Esquerra governi en solitari, estudiaran les possibilitats d’un govern en coalició.

Lluis Campasol destaca que des de la oposició també es pot treballar pel municipi, tal com han fet aquests darrers anys.

I per últim, des de la CUP, Maria Ballester explica que sobretot van assistir a la reunió amb la voluntat d’escoltar el que Esquerra els proposava,  i també van expressar les seves prioritats pel que fa a habitatge, serveis socials, sostenibilitat i economia de proximitat.

Preguntada per la possibilitat de formar part del govern, Maria Ballester ha dit que ara per ara estan explorant quina és la millor manera d’explotar els seus projectes, des del govern o des de l’oposició.

De cara a la propera setmana tindrà lloc la primera reunió d’Esquerra amb el PSC i noves reunions amb la resta de partits.