Pel que fa al diari trimestral Amunt Arenys, en aquesta edició número 57, hi podem trobar l’editorial de l’alcalde , un breu relat de la visita del president Torra a Arenys de Munt i també el més destacat en diferents àmbits com la Comunicació, l’Esport, Gent Gran i Jovent entre d’altres.
I a l’espai de l’entrevista, en aquesta ocasió, tenim a Kim Myung Soo, mestre de Taekwondo de l’escola d’Arts Marcials d’Arenys de Munt.
I pel que fa a la revista, el president dels Voluntaris, Pep Juvanteny, avança que en aquest 5è número hi podrem trobar un recull d’activitats i espais destinats a entitats com el futbol, Amics per l’Art o Ràdio Arenys de Munt. A més a més, també hi haurà una entrevista al metge Oriol Mitjà.
Tal com ha dit Pep Juvanteny, entre aquesta setmana i la vinent rebreu la revista a les vostres bústies.