Aquest mati s’ha portat a terme la tradicional rua de les escoles on hi participen les escoles de primària a més de les escoles bressol La petjada i la Caseta Amagada, acompanyats de la xaranga de l’Institut Domènec Perramon. Al Cafè del Matí hem aprofitat per fer una connexió en directe amb Gemma Bufias, qui ha anat seguint la festa i parlant amb els protagonistes de la rua. Un grup de participants anaven disfressats de constel·lacions i han explicat com ha estat el procés de fer aquestes disfresses.
També hem pogut parlar amb la directora de l’Escola Sobiras, Estela Pujol, qui ha explicat que es tracta d’un dia que els nens gaudeixen molt.
I diumenge arribarà la festa infantil que organitza l’ajuntament d’Arenys de Munt. El regidor de festes, Àngel Castillo, explica que es seguirà el mateix programa d’altres anys amb una rua i un espectacle. La rua sortirà de la Plaça de l’Església a ¾ de 5 de la tarda i recorrerà els carrers del poble al ritme de la Xaranga Jopeta Street Band. La rua acabarà a plaça on hi haurà un espectacle infantil amb el grup Grimpallunes i una xocolatada.
Parlant de carnaval, recordem que demà es farà la tradicional escudella de recapte que organitza l’Associació de la Part Alta d’Arenys de Munt. L’escudellada tindrà lloc dissabte a l’edifici del Mercat Municipal. Hi haurà escudella o carn d’olla per 3 euros el plat, o tupper per emportar a 1 euro per plat. Per poder fer l’escudella es demana la col·laboració de tothom. Podeu portar qualsevol dels ingredients necessaris a la botiga Tot Pantalons. Nuria Vilaró, de l’associació, explica que un any més destinaran els diners a les millores del Santuari de Lourdes.
Per reserves i oferiments podeu trucar al telèfon 93 795 00 74 o anar a Tot Pantalons.
I l’Esplai de jubilats organitza un berenar ball de carnaval pel proper 8 de març, a les 6 de la tarda i a la sala municipal. El berenar serà a base de pa amb tomàquet, pernil i embotits, begudes i postres. La música la posarà el Duet Lazena i hi haurà premis per les tres millors disfresses. El preu per socis és de 10 euros i no socis 12 euros. Si voleu participar us podeu apuntar al bar de l’Esplai, fins el 4 de març.