Aquest dissabte es va celebrar aquí a la ràdio un nou programa d’Alcaldia, corresponent al mes de desembre. Per segon cop consecutiu va ser Àngel Castillo Vallcorba, alcalde accidental, qui va venir als estudis centrals de Ràdio Arenys de Munt.
Va ser un programa amb la mobilitat com a protagonista. El passat dilluns el govern municipal es va reunir amb el Director general d’Infraestructures per traslladar dues problemàtiques detectades al municipi. La primera fa referència a la carretera C-61 i l’objectiu d’augmentar la seguretat en aquesta via, sobretot en el tram que va del Bellsolell fins les quatre carreteres.
El govern proposava a la Generalitat la instal·lació d’un pas elevat que obligués a reduir la velocitat als vehicles. Doncs bé, aquesta proposta va ser rebutjada perquè es considera que no és la solució més adequada si no que l’ideal és instal·lar un semàfor de velocitat. Així ho explica Castillo Vallcorba a l’Alcaldia.
Això pel que fa la problemàtica referent a la carretera C-61 però, com dèiem, el govern en va traslladar dues a la Generalitat. L’altra tampoc és nova i és la que fa referència a la Creueta. Fa unes setmanes en parlàvem a l’informatiu. Més en concret de la recollida de firmes que s’havia iniciat demanant solucions en la mobilitat en aquella zona que permetessin augmentar la seguretat dels vianants.
Doncs referent a això sembla que tenim bones notícies, excel·lents podríem dir, perquè la Generalitat es va comprometre a construir una rotonda a les quatre carreteres. Això sí, els terminis són d’aproximadament uns dos anys.
I per últim, en aquesta reunió també es va acordar que es posarà un nou pas de vianants, extra, a la cruïlla del Rial Bellsolell per garantir la seguretat dels vianants que vulguin creuar de vorera.