Aquest vespre s’estrena la nova temporada de l’Ofici d’emprendre a Ràdio Arenys de Munt. El programa inaugural és avui a dos quarts de vuit del vespre, però l’horari habitual d’emissió serà els dijous de dos quarts de vuit fins a un quart de nou del vespre, excepte les setmanes que hi hagi Ple Municipal, que el programa es traslladarà als dimarts.
El programa neix amb la voluntat d’incentivar l’emprenedoria al poble, ja que això genera riquesa i fa que els joves talents no marxin del poble. Per això cada setmana al programa s’hi explicaran petits projectes i idees de gent del poble per tal que els pugui ser més fàcil tirar-ho endavant. El seu conductor, Ricard Planes, ha afirmat que és un programa local, però amb un objectiu de país, ja que inclou entrevistes a empresaris i emprenedors locals però també tenen veu al programa persones d’altres àmbits que han emprès un projecte que ha tingut èxit. Ja va ser així l’any passat ala primera temporada del programa i aquesta segona temporada seguirà la mateixa línia.
Al programa d’aquesta nit es farà una breu presentació de la temporada i s’enceta un monogràfic sobre el Concurs d’Emprenedoria de l’any passat. Durant les primeres quatre setmanes de programa Ricard Planes entrevistarà als sis concursants de la cinquena edició del concurs. Alba Figueres és la primera convidada.
El programa s’emet avui a dos quarts de vuit, però el podreu recuperar en qualsevol moment a través de la web de Ràdio Arenys de Munt, a la secció de programes a la carta, i a la plataforma Ivoox. Aquí podeu escoltar l’entrevista amb Ricard Planes, emesa a l’informatiu de Ràdio Arenys de Munt