Estem a les portes d’un nou cap de setmana amb compromisos per tots els equips d’Arenys de Munt

Comencem aquesta prèvia del cap de setmana parlant d’hoquei sobre patins perquè el Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex es desplaça fins la pista del Calafell per disputar demà la 6a jornada de l’OK Lliga. L’Arenys de Munt arriba a la cita després de sumar un punt davant l’Alcoi. Per la seva part, el Calafell és 5è amb 10 punts. Així espera el partit el tècnic arenyenc, Enric Daumal Saurí.

Repassat l’hoquei ens centrem en el futbol sala. El primer equip rep al Montsant en la 2a jornada de la 3a divisió nacional. Els de Gerard Artigas Torrent afronten la 2a cita del campionat després de superar al Mataró en l’estrena de lliga. Per la seva part, el Montsant buscarà també la segona victòria de la temporada. Aquesta és la prèvia de Gerard Artigas.

Toca parlar ara de futbol, repassem primer el compromís del Senior A, que disputa la 3a jornada de la 4a catalana grup 5 davant el Premià Club Esportiu aquí a casa, al municipal. Els de Cristian Pajuelo arriben amb la moral pels núvols després d’endur-se el derbi davant el Sinera la setmana passada. Així preveu el partit.

Seguim amb el futbol, en aquest cas parlem de l’altre equip de 4a catalana. El Senior B es desplaça fins al camp de l’Alella per disputar la 3a jornada de lliga. Recordem que els de Eric Andrés Masoliver van ajornar el seu compromís de la 2a jornada. Els arenyencs buscaran millorar la imatge oferta en la 1a jornada davant el Molinos.

I per últim, hem de parlar dels veterans que es desplacen a Canovelles per disputar la 2a jornada de lliga. L’equip dirigit per Raul Serrano Garcia afronta el partit amb l’objectiu de prolongar la ratxa de victòries.