Es desinfecta la via pública i s’insisteix en demanar-ne un ús responsable

L’ajuntament d’Arenys de Munt està portant a terme tasques de desinfecció de la via pública. El regidor d’espai públic, Àngel Castillo, explica que estan actuant en aquells espais on pot haver-hi més afluència de gent com poden ser les voreres de davant de les botigues o davant del CAP. Castillo afegeix que el producte que estan utilitzant conté un tan per cent de lleixiu.

El regidor avança que la intenció de l’Ajuntament es actuar també, en la mesura del possible, a altres zones del poble.

D’altra banda, la policia local multarà a aquelles persones que surtin al carrer sense un motiu justificat. Àngel Castillo, en aquest cas com a regidor de Seguretat, explica que fins ara han optat per la via informadora però que ja és el moment de ser més estrictes.

Castillo també avança que seran especialment estrictes amb les “trampes” que pugui fer la gent a l’hora de passejar les seves mascotes.