Els municipis d’on eren veïns en Marc i la Paula, Arenys de Munt i Cabrils respectivament, s’han personat en la causa judicial sobre els crims al pantà de Susqueda del passat 24 d’agost. Els dos ajuntaments es van coordinar per a una acció judicial conjunta, i el Jutjat de Santa Coloma de Farners els ha concedit recentment la personació en aquesta causa en qualitat d’acusació popular.
El passat 20 d’abril l’Audiència de Girona va desestimar el recurs presentat per la defensa del presumpte assassí, que demanava la seva posada en llibertat per falta de proves, confirmant així la presó provisional.
L’alcalde d’Arenys de Munt, Joan Rabasseda ha explicat que encara que mai hi haurà prou justícia davant d’un fet tràgic i irreversible com aquest, hem de procurar una resposta ferma de la justícia.
Una vegada més, l’Ajuntament d’Arenys de Munt reitera el ple suport a les famílies, el reconeixement a la tasca dels Mossos d’Esquadra i la petició als mitjans de comunicació que siguin respectuosos amb el dret a la intimitat de familiars i amics.