Aquest passat divendres, Esquerra Republicana va tancar la temporada del Parlem del Poble de la ràdio. Una temporada que ha comptat amb una ronda menys del que és habitual per la proximitat amb les Eleccions Municipals del 28 de maig. El que no canvia és que és el partit a govern l’encarregat de tancar la temporada. Esquerra Republicana va a ocupar els 6 micròfons disponibles de l’estudi per parlar dels principals temes d’actualitat municipal. Un d’ells és la visita que Esquerra va fer al Parlament de Catalunya per reunir-se amb el president, Pere Aragonés i diversos consellers. L’Alcalde d’Arenys de Munt, Josep Sánchez Camps, valorava de manera molt positiva la trobada en la que va assegurar que van fer moltes peticions per Arenys de Munt.
Això pel que fa a aquesta visita al Parlament. Una altra de les qüestions que es van posar sobre la taula van ser les declaracions que va fer la regidora socialista Àngels Castillo Campos en el darrer torn del PSC en el Parlem del Poble. Castillo afirmava que “el govern només ha pensat en grans obres i ha oblidat les persones”. Doncs bé, respecte a aquestes paraules l’Alcalde va dir que el PSC posa de manifest situacions que no estan ben resoltes i que el govern no té capacitat de resoldre de manera immediata. Sánchez reconeix la problemàtica que existeix amb l’estat dels carrers del poble però nega que el seu govern només pensi en el “totxo” i no en les persones. L’Alcalde afegia que totes les obres que s’han fet tenen per objectiu millorar la vida de les persones.
Per últim, respecte als preparatius electorals. El cap de campanya, Martí Utset Gil avançava que totes les persones que estaven a l’estudi formarien part de la llista electoral. Eren Josep Sánchez Camps, que és el 1, i llavors cinc persones més, que hi seran, però no se sap l’ordre. Montse Batista i Alsina, Jordi Maimí Girbal, M. Àngels Gros Argelés, Martí Utset Gil i Anna Olivé Reguan. L’ordre el desvetllaran al sopar republicà que celebraran el 22 d’abril.
El programa sencer el trobaran al web de la ràdio, a la carta