En el darrer cap de setmana es va donar el tret de sortida a les Nits Musicals i Gastronòmiques amb els concerts de Monica Green i la Gala d’Opera

En el darrer cap de setmana es va donar el tret de sortida a les Nits Musicals i Gastronòmiques amb els concerts de Monica Green i la Gala d’Òpera i Sarsuela.

Al concert de Monica Green hi van assistir unes 200  persones, que van gaudir del Soul i el blues de la cantant americana.

Dissabte va ser el torn de la gala d’Òpera i Sarsuela, on també 200 persones van gaudir de les veus de la soprano Beatrice Jiménez-Marconi, i el baríton Toni Marsol, i el piano de Ricardo Estrada.

La regidora de Cultura, Tònia Vila, fa una molt bona valoració en quan a públic malgrat el poc temps que van tenir per organitzar-ho.

El cicle continuarà aquest divendres amb la Gala dels Tres Tenors Albert Deprius, Josep Fadó, Antoni Lliteres i Marta Pujol al piano, que oferiran des del dramatisme de les grans àries d’òpera fins al romanticisme de la cançó napolitana.

I dissabte, The Sey Sisters seran les encarregades de cloure la primera edició de Les Nits Musicals i Gastrònomiques del Castell Jalpí.

Recordem que podeu adquirir les entrades a través de ticketmaster.com