Els Mossos d’Esquadra donen uns consells preventius sobre l’estafa amb les vacunes de la COVID19

Es recomana d’entrada desconfiar de trucades en que us ofereixin la vacuna. Aquesta és gratuïta i per tant no s’ha de fer cap pagament. En cas de dubte, parleu amb el vostre centre de salut, i si rebeu alguna trucada sospitosa truqueu a la policia. En dóna més detalls el Caporal de Mossos d’Arenys de Mar, Llorenç Silva.

Llorenç Silva també alerta d’un intent d’estafa a les residències amb la intenció de cobrar uns suposats productes que han adquirit els centres.

I per tal de frenar la pandèmia, dijous entren les noves mesures establertes per la Generalitat i tindran una vigència de 10 dies.

Pel que fa a la mobilitat, serà limitada al municipi tota la setmana, si bé es permet la realització d’activitats físiques i esportives individuals entre municipis veïns. Per aquest motiu la policia tornarà a fer controls, aquesta vegada, diàriament. Escoltem a Xavier Geli, cap de la policia local.

Les trobades familiars o socials no poden superar les sis persones, llevat que siguin convivents, i no suposin la confluència de més de dues bombolles de convivència.

Durant aquests deu dies, tot el comerç no essencial estarà tancat el cap de setmana. A més a més, tot el comerç de més de 400 metres quadrats haurà de tancar tots els dies de la setmana, excepte supermercats i farmàcies.

 

La cultura i l’hostaleria mantindran la seva activitat com fins ara i només es podrà fer esport a l’aire lliure. Per tant, els equipaments esportius com els pavellons, romandran tancats.