Els ascensors de Can Matalí, de l’Escola Sobirans i de Can Borrell ja funcionen després de 14 dies

El motiu pel qual no han funcionat durant aquests dies ha estat purament administratiu, i un cop van deixar de funcionar, l’Ajuntament va donar avís a l’empresa. Els operaris van venir dimecres a fer la inspecció tècnica, i ahir a la tarda ja funcionaven.

A Can Matalí, la falta d’ascensor ha comportat un problema de mobilitat per alguns avis de l’esplai. El president de l’Esplai, Alex Soler, explica que, per exemple, alguns avis no han pogut assistir als cursos i tallers, ja que es fan als pisos de dalt.

I pel que fa a les afectacions a l’Escola Sobirans, una professora que habitualment fa servir l’ascensor per problemes de mobilitat ha hagut de fer us de les escales, i el servei de neteja no ha pogut fer servir tot el material als pisos superiors.