Els actes de la Breda del Pi Gros començaran aquest divendres amb l’enramada dels carrers

Aquest any la Breda del Pi Gros està de reformes, es vol recuperar  l’esperit de la Breda on tots els veïns, amics i familiars surtin al carrer, per després compartir-la amb tot el poble.

L’enramada serà a partir de les 8 del vespre. Hi haurà pica pica pels veïns que ajudin a enramar. Maria Majó, de la breda, demana a la gent que s’animi a participar per tal de fer una festa ben lluïda.

Dissabte al matí, es farà maquillatge infantil, inflables, la festa de l’escuma i xocolatada per tothom, i a la tarda cercavila gegantera i la novena simultània d’escacs.

A les 6 de la tarda màgia amb Joaquim Matas i ja al vespre el sopar de germanor amb ball a càrrec del Duet Esquitx. Ho explica Laia Gaeta, també de la breda.

Els tiquets es poden adquirir fins el mateix 21 de juliol al preu de 19 euros, a Can Popa 2, al Supermercat Pilar i al Supermercat del Pi Gros. Els actes acabaran diumenge amb l’espectacle musical “Bravo por la música” a càrrec del Casal d’Avis de Poblenou de Pineda. No faltarà el rom cremat.