Alternativa Municipal Arenys de Munt es posa a disposició de l’Ajuntament per fer costat en aquesta crisi de la Covid-19 i proposa algunes accions a portar a terme en aquests moments. El cap del partit, Virgili Garcia, ha volgut felicitar el consistori per com estan fent les coses i es posa a disposició del govern per allò que faci falta.
Alternativa Municipal proposa modificar les ordenances fiscals, la revisió de les inversions del pressupost i trobar una manera d’agilitzar el procés de les subvencions. També proposen reduir els pagaments més que ajornar-los.
Respecte a les subvencions que vol donar l’ajuntament, Virgili Garcia, creu que s’hauria de buscar la manera d’agilitzar els tramits quan aquestes ajudis es donin.