El govern municipal valora amb notable èxit les activitats que s’han dut a terme durant l’estiu a Arenys de Munt

Una de les iniciatives més destacables, un any més, ha estat el trenet turístic que ha estat en servei fins aquest cap de setmana.

L’alcalde d’Arenys de Munt, Joan Rabasseda s’ha mostrat molt satisfet amb la resposta dels veïns a aquesta iniciativa. Tot i això, faran un balanç i miraran els aspectes a millorar.

I pel que fa a les altres activitats, Rabasseda destaca que han dinamitzat el poble i que hi ha hagut una gran varietat d’activitats; des de jocs per nens, fins a sessions de cinema.

Properament, el govern es reunirà per acabar de lligar les activitats que es duran a terme al mes de setembre.