D’aquí a un mes està previst que es doni el tret de sortida al curs escolar 2020-2021. Tot i no haver deixat enrere la pandèmia tot apunta que començarà amb normalitat.
Aquesta és la intenció del Departament d’Educació, qui contempla que el cursos d’educació obligatòria comencin directament de forma presencial. La regidora d’Ensenyament d’Arenys de Munt, Tònia Vila, confia en que la situació permeti iniciar les classes amb normalitat.
Es mantindrà l’habitual nombre d’alumnes a cada classe però, com a novetat, seran grups estables.
Les entrades i sortides als centres es realitzarà de manera esglaonada però cada escola les adaptarà a les seves possibilitats.
El Departament d’Educació ha comunicat la seva intenció de mantenir les activitats extraescolars.
La regidora també avança que el Departament realitzarà importants inversions per contractar més personal i per la creació d’un Pla Digital.
Evidentment totes aquestes mesures estaran marcades per l’evolució de la situació. Per aquest motiu, Tònia Vila demana responsabilitat.