Durant una setmana no es podrà creuar Riera i Penya en cotxe sortint des de Pompeu Fabra, i el dia 13 tampoc des de la Rasa

Amb motiu de les obres del tram de Riera i Penya, després de l’entrada a l’escola del matí, el carrer Pompeu Fabra amb Riera i Penya ha quedat tallat al trànsit durant un període de set dies. Per aquest motiu, al carrer Olivera només hi poden accedir els veïns. L’únic vial de sortida per accedir a la rotonda de la carretera C-61 serà el carrer Enric Morera.

Així mateix, i a causa de l’evolució de les obres, el proper dijous 13 d’octubre i només durant aquest dia, també es tallarà la cruïlla del carrer de la Rasa amb Riera i Penya. Per tant, els vehicles que provenen de la zona de l’Escola Sant Martí tindran tres vies de sortida: el carrer Enric Morera, el camí del cementiri i el carrer de les Flors en direcció a la travessia Llorens.

El mateix dia 13 d’octubre al vespre està previst que es reobri la circulació a les dues cruïlles.

El cap de la Policía Local, Javi Reina, ho ha explicat a l’informatiu