Diumenge, Dia de l’Orgull Lesbià, Gai, Bisexual, Transsexual i Intersexual, es farà l’acte de presentació de l’associació Amunt LGBTI. Aquesta Associació va nèixer als teatrefòrums que van organitzar Donaviva y El Centre Moral, i té com a objectiu visibilitzar els temes que preocupen a la comunitat LGBTI, així com donar suport a aquelles persones del col·lectiu que pateixen problemes relacionats amb la seva orientació sexual. En parla Daniel Banegas, de l’Associació.
La Regidora Mari Àngels Gros considera que la creació d’aquesta Associació és un gran avenç pel poble. També explica que la regidoria d’Igualtat ha passat a anomenar-se Regidoria d’Igualtat, Dona, LGTBI, i que compta amb un protocol d’abordatge adaptat a aquest col·lectiu.
Diumenge, a partir de les 12 del migdia a la plaça de l’Església, membres d’Amunt LGTBI llegiran un manifest i es farà una acte de visibilització del col·lectiu LGTBI amb la pintada d’un banc amb els colors de la bandera de la diversitat. També és farà una activitat amb el lema “deixa la teva empremta” i acompanyarà l’acte la consellera delegada d’Equitat i Acció Social del Consell Comarcal del Maresme, la Sra. Meritxell Romero Pinet.
Demà, a partir de les 11 del matí a Ràdio Arenys de Munt podreu escoltar l’entrevista sencera.