Dimecres és l’últim dia per apuntar-vos al sopar d’aniversari de Ràdio Arenys de Munt

Aquest tindrà lloc aquest proper dissabte. A més del sopar es faran diferents activitats a partir de les 5 de la tarda, entre les que destaquen les 3 hores de ràdio en directe des del carrer.

 

Les activitats es portaran a terme a la Plaça de l’Església amb un espectacle d’animació infantil amb el mag Stromboli i tallers. També es farà un taller de dansa amb l’Esbart Dansaire i una actuació de l’Escola de Música.

A les 9 del vespre arribarà el sopar de celebració, i el menú estarà format per amanida, botifarra amb mongetes, pastís, aigua i vi. Després del sopar es comptarà amb l’actuació de Miquel del Roig

Els tiquets pel sopar al preu de 5 euros es poden comprar a la botiga Tot Pantalons i a la mateixa ràdio.