Aquest dijous hi ha ple de l’ajuntament amb l’aprovació del pressupost municipal 2021, d’un import de més de 12 milions d’euros. L’alcalde, Josep Sánchez, explica que és el pressupost més expansiu de la historia amb projectes molt importants per fer avançar el poble.
L’alcalde afegeix que és un pressupost molt important i que cal que tingui el consens de tots els grups polítics, ja que el que pretén és activar l’economia local, que tan perjudicada s’ha vist per la pandèmia.
A banda del pressupost, el ple de l’ajuntament d’aquest vespre començarà amb la presa de possessió al càrrec de regidor de Santi Morell com a portaveu de Junts per Arenys de Munt. A l’informatiu, el nou regidor va explicar que afronta aquesta nova etapa amb molta il·lusió i ganes de treballar per fer créixer a Arenys de Munt.
Per altra banda en aquest ple es porta a aprovació la relació de llocs de treball de l’Ajuntament, el projecte definitiu de l’edifici de la cooperativa i tres mocions d’ERC, CUP i PSC.
Esquerra presentarà una moció per evitar l’addicció al joc. El regidor de joventut, Àngel Castillo, explica que es una moció que pretén tirar endavant mesures per evitar l’addicció al joc, sobretot de la gent jove, davant l’increment d’usuaris a les cases d’apostes.
La moció del PSC és per instar a la Generalitat a millorar el finançament i una millor dotació de recursos per l’Hospital de Mataró i el Consorci Sanitari del Maresme. La regidora Àngels Castillo, explica que és urgent solucionar els problemes de l’Hospital de Mataró i millorar els seus equipaments.
I la CUP presentarà una moció per un esplai juvenil d’entreteniment de qualitat en llengua catalana. El regidor Guiu Muns, explica que es tracta d’una moció que segueix la línia de les presentades anteriorment.
El ple tindrà lloc avui a dos quarts de vuit del vespre i el podreu seguir per la ràdio o a l’enllaç de l’ajuntament. https://actes.arenysdemunt.cat