En la darrera assemblea de socis dels Voluntaris x Arenys de Munt es va aprovar el pressupost de l’any passat i es va presentar el pressupost d’enguany, on hi s’inclou la compra de la nova seu.
Tot i que estava previst que el nou pressupost es votés en aquesta assemblea, la votació s’ha posposat a causa d’un endarreriment en la comissió que havia de valorar la viabilitat la compra. Ho detalla el president dels Voluntaris, Pep Juvanteny.
Aquesta nova assemblea es celebrarà aquest dijous a 2/4 de 7 a la seu dels Voluntaris.
D’altra banda, els Voluntaris organitzen El Mercat de Segona Mà a partir del 14 d’abril amb l’objectiu de dinamitzar l’activitat del poble.
Pep Juvanteny explica que tothom qui ho vulgui podrà comprar i vendre productes com joguines, roba, mobles, paraments per la llar, etc.
El trobareu tots els diumenge al matí, de 8 a 2, a la zona industrial Torrent d’en Puig.