Després de 13 anys, ahir diumenge es va fer la quarta pujada al Coll del Pollastre amb la participació de 39 pilots

La cursa va començar amb els entrenaments oficials dividits en tres mànegues. Després del descans, a partir de la 1 del migdia es van fer les dues mànegues de classificació  i finalment l’entrega de trofeus. Ivan Gómez, de l’organització fa una valoració molt positiva tant per la participació de pilots com de persones que van anar a veure la carrera.

Respecte a les incidències sols va haver algun cotxe que va xocar contra les tanques de seguretat però res important.

I respecte als guanyadors, la majoria de participants van rebre premi ja que hi havia premi per moltes categories i per molts motius, com ara pel fet d’haver vingut des de Andorra a participar.

Ara des de l’organització faran valoració per veure que es pot millorar de cara a l’any vinent ja que si no passa res la pujada al Coll del Pollastre ja serà puntuable dins del Campionat de Muntanya de Catalunya.