Les activitats començaran a les 5 de la tarda a la Plaça de l’Església amb 3 hores de ràdio en directe des del carrer. A més es farà un espectacle d’animació infantil amb el mag Stromboli i tallers.
Josep Grima, de la companyia Setvetes explica que serà un espectacle per a petits i grans, i que en el taller es farà un clauer en forma de ràdio.
També es farà un taller de dansa amb l’Esbart Dansaire i una actuació de l’Escola de Música. Carles Marpons de l’Esbart comenta que s’ensenyaran i explicaran danses tradicionals.
I de l’escola de música vindrà l’Amunt Jazz Band. Ja a les 9 del vespre arribarà el sopar de celebració amb amanida, botifarra amb mongetes, pastís, aigua i vi, per a més de 250 persones que hi participaran.
Nuria Vilaró de l’Associació de la Part Alta, explica que els hi falta molta ilusió preparar el sopar i convida a tothom a venir.
I pel que fa al pastís, Josep Maria Garrell de la Lyonesa, avança que serà de crema cremada i hi estarà representat el número 35.
El gran final de festa arribarà a 2/4 11 amb el concert de Miquel del Roig.