Comença un nou cicle de passejades per la gent gran d’Arenys de Munt

Aquest programa una sortida a Vilanova del Camí per conèixer a la gent i el territori i tindrà lloc el proper dimecres 29 de novembre amb sortida a 2/4 de 8 del matí.

La regidora Marta de la Iglesia, ha explicat que aquesta és la primera sortida del cicle de passejades programat per la regidoria de la gent gran i la Diputació de Barcelona pel 2017-2018.

El cicle també portarà a la gent gran a Rupit el dia 20 de desembre, a Molins de Rei el 22 de febrer i la trobada a Arenys de Munt amb els altres pobles que comparteixen aquestes passejades, serà el 14 de març.

També s’anirà a Cerdanyola el dia 5 d’abril i la cloenda serà a Palau Solità i Plegamans. Per més informació i apuntar-vos podeu passar per l’ajuntament.