Comença la setmana solidària a favor del Centre Moral

Els Voluntaris X Arenys de Munt comencen la setmana solidària que aquest any dediquen a recaptar fons per les obres de reforma del Centre Moral.

Concretament demà a la parada que tindran els voluntaris per la Diada de l’11 de setembre, es posaran a la venda les polseres solidàries amb les que a més a més entrareu en un sorteig de 2 menús al restaurant Rous. Ho detalla el president dels Voluntaris, Pep Juvanteny.

D’altra banda fins el dia 20 es poden trobar a diferents establiments de l’ABIC quadres cedits per Amics per l’art i altres artistes.

El proper diumenge dia 16 es farà una caminada solidaria cap a Torrentbo amb sortida a les 8 del matí des de la plaça. Les inscripcions a 5 euros es poden fer a la secretaria del centre.

El dia 20 es farà una presentació pública del projecte de remodelació del Centre Moral. Serà a les 6 de la tarda, i seguidament es farà una subhasta d’art, a la Sala Corrioles.

Dissabte dia 22 al matí, es farà una festa infantil amb xocolatada, inflables i tallers.

I diumenge dia 23 es farà per dinar una paella solidaria a la plaça de l’Església amb el suport de l’Associació de la Part Alta. Els tiquets ja són a la venda a Tot Pantalons, a la Llibreria El Boli Blau i a la secretaria del Centre Moral, al preu de 12 euros. Després de dinar tindrà lloc una rifa solidaria amb el suport de Donaviva.