A partir d’avui i fins el dia 22 d’aquest mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, tindrà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials. A partir del 19 de maig i fins al 22 del mateix mes les escoles habilitaran uns espais condicionats per realitzar la preinscripció de manera presencial. La regidora d’Ensenyament, Tònia Vila recomana a les famílies que facin la preinscripció de manera telemàtica.
Tonia Vila avança que les mesures de seguretat i prevenció seran estrictes i es limitarà al màxim el contacte entre persones. Tant el Departament d’Educació com l’Ajuntament d’Arenys de Munt proporcionaran material per tal d’augmentar la seguretat.
L’Ajuntament també es farà càrrec de les tasques de desinfecció dels espais que es duran a terme cada dia de 6 a 8 del matí.
Per sol·licitar la cita prèvia per fer la preinscripció heu de trucar als telèfons de les escoles que trobareu al web municipal.
D’altra banda la preinscripció pels ensenyaments postobligatoris serà: del 27 de maig al 3 de juny en el cas de batxillerat; del 2 al 8 de juny els cicles de grau mitjà d´FP i d’arts plàstiques i disseny; i del 10 al 17 de juny, en el cas dels cicles de grau superior d´FP i d’arts plàstiques i disseny. Així, com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat.