Com cada segon diumenge del mes d’octubre, es celebra la Mare de Déu del Remei d’Arenys de Munt

Patrona de l’Esplai de Jubilats i de l’Associació de Puntaires Verge del Remei. Com és tradició es farà a les 11 del matí a l’església parroquial l’ofici cantat de la Mare de Déu del Remei i a la sortida es farà un refrigeri popular a la plaça de l’església.

El mateix Esplai organitza una cantada d’havaneres amb el grup La Tardor del Casal de Llavaneres. Serà a les 6 de la tarda a la sala municipal. El president de l’Esplai, Àlex Soler explica que durant la vetllada es farà entrega dels carnets daurats a socis i es repartirà xocolata amb melindros.

D’altra banda, és habitual que aquest dia també es faci la sortida conjunta entre els dos Arenys i Caldes, a l’Aplec del Remei.

La sortida conjunta es farà a les 9 del matí des de la Plaça de l’Església d’Arenys de Munt, des del Calisay a Arenys de Mar i a Caldes des de la Plaça de la Vila. I a les 11 del matí davant de la casa del Remei es farà una missa i posterior ballada de sardanes a càrrec de la Cobla Premià.

La regidora de cultura, Tònia Vila diu que hem d’estar molt contents per poder celebrar el Remei un any més.

Es demana evitar pujar amb cotxes, tot i que s’habilitarà un aparcament a prop de l’ermita per a casos de mobilitat reduïda. No serà permès l’accés al recinte d’animals de companyia i també es demana respecte amb l’entorn.