Cap de setmana quasi perfecte; victòries de l’hoquei, els dos futbol sala, el futbol, però derrota del bàsquet

Moment de començar la crònica del cap de setmana destacant la victòria de l’hoquei. El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex es va imposar per 7 gols a 2 al Sant Feliu en la 17a jornada de l’OK Lliga Plata. D’aquesta manera, els d’Enric Daumal són més líders i amplien fins a 5 punts la avantatge amb el segon classificat.

Anem fins al futbol sala on hem de celebrar el ple de victòries. Ens centrem primer en el masculí que va aconseguir una victòria de mèrit al superar per 10 gols a 2 al 3r classificat, el Jesus Maria. Resultat contundent i sorprenen però molt importat pels de Gerard Artigas. L’escoltem

I el femení no va ser menys i va superar amb claredat al Badalona Futsal Iris, 5è classificat per 0 gols a 6 en la 17a jornada de la 1a divisió. Amb aquests 3 punts l’equip dirigit per Joan Jové es consolida a la 3a posició i es mantenen a 4 punts del 2n, el Sant Cugat.

Hem de comentar també la victòria per 3 a 1 del futbol davant el Mataró Athlètic.

I per últim hem de lamentar la derrota del bàsquet, que impedeix el ple de victòries. L’Amunt Basquet rebia al líder, el Sant Fost, que va superar als arenyencs per 54 a 66 en un partit on els de Xavi Morago no va perdre la cara en cap moment.