Arriba l’hora de la veritat per l’hoquei, que disputa el primer partit del play-out. La resta d’equips també tenen els seus habituals compromisos de lliga

Estem obligats a començar la prèvia parlant del primer partit de l’eliminatòria del play-out per mantenir-se a l’OK Lliga. L’Arenys de Munt visita, primerament, la pista del Girona amb l’objectiu d’aconseguir la victòria i la oportunitat de decidir-ho tot aquí a casa, la setmana que ve. Els d’Enric Daumal Saurí arriben confiats i amb molta motivació davant d’aquest repte. Escoltem al tècnic.

Repassat l’hoquei, ens movem cap el futbol sala. El masculí es desplaça fins la pista del Castellar, 13è classificat, i lluitant per mantenir la categoria. Per la seva part, l’Arenys de Munt és 6è i encadena 3 victòries consecutives. Així espera el partit el tècnic arenyenc, Gerard Artigas Torrent.

Per la seva banda, el conjunt femení disputa la 24a jornada davant el Babar, 10è classificat a la taula. L’Arenys de Munt és 3r i una nova victòria asseguraria matemàticament el 3r graó a falta de dues jornades. Escoltem la prèvia de l’entrenador arenyenc, Joan Jové Peralta.

I per últim, hem de parlar de futbol. El Sénior es desplaça fins al camp del Llavaneres.

I els veterans tanquen la lliga amb els deures fets des de fa ja setmanes. Ho faran rebent al Sant Cebrià. Escoltem la prèvia de l’entrenador arenyenc, Raul Serrano Garcia.