Organitzada pel Grup de Muntanya amb la col·laboració dels Muntanyencs i de diverses entitats i comerços del poble, arriba enguany a la 30a edició.
Com l’any passat la Marxa dels Termes es dividirà en 4 curses diferents: Kids, Marxa popular, Mitja marató i la Marató.
La marxa dels petits tornarà a ser solidaria ja que tothom que vulgui portar aliments es farà una recollida juntament amb el grup de Voluntaris, pel banc d’aliments.
Pel que fa a la marató de 42 kilòmetres aquesta presenta una novetat i és que formarà part del calendari de curses de muntanya de la federació. Roger Andreu, de l’organització destaca el recorregut ple de corriols i les vistes privilegiades.
I la mitja marató, de 21 kms, patirà un petit canvi en el recorregut i a més a més, s’està estudiant la possibilitat d’incorporar la pujada al turó del Montalt en el trajecte.
I també com cada any, hi haurà la marxa popular, de 13 kms, que és la més típica i que des de l’organització asseguren que cuiden al màxim.
L’objectiu de la marxa és que cadascú hi participi i que la gaudeixi a la seva manera, ja sigui competint, corrent o caminant. Les inscripcions les podeu fer al web: http://www.marxadelstermes.com/