Arenys de Munt tindrà tres pipicans per a gossos, repartits pel municipi

Un ja és a la zona de Can Jalpí properament se n’instal·laran un parell més. El que ja es té clar on anirà és el que es posarà a Can Globus, i és el que correspondria a la part central del poble. El tercer, el de la part nord, encara no té definida la ubicació exacte però anirà a l’Avinguda Sant Jordi, al carrer que puja cap al pavelló i l’Institut. Així ho va comentar la regidora de Benestar Animal, Montse Batista Alsina, al darrer Ple Municipal

El govern va fer aquest aclariment a pregunta del PSC, que també demanava àrees d’esbarjo i jocs d’agility en comptes de pipicans. Respecte a això, la regidora va respondre que per ara les actuacions fetes en aquesta matèria han estat consensuades amb usuaris de la instal·lació.

Precisament a l’antic lloc on hi havia el pipican a Can Jalpí hi van quedar només un parell de fanals que ara il·luminen el no res. L’àrea d’Espai Públic ha explicat que estan pendents de retirar-los i posar-los a un lloc que tinguin una funció.