Aquest diumenge 21 de juny a Arenys de Munt celebrarem el Dia Internacional de la Música. Així ho ha explicat la regidora de cultura, Tònia Vila, al programa El Café del Matí, on ha parlat de les propostes culturals pels propers mesos. La festa de la música tindrà lloc com sempre als jardins de Can Borrell a les 8 del vespre. Aquest any, per tal d’evitar riscos i poder complir amb la normativa de seguretat, es faran els concerts en format reduït. Hi participaran artistes i formacions musicals locals, i es deixa per a l’any que ve el cant coral o en grup.
I la Flama del Canigó sí que passarà per Arenys de Munt per celebrar Sant Joan. Serà el proper dimarts 23 de juny a 2/4 de 8 del vespre a la plaça de l’església. Després de l’arribada de la flama es farà la lectura del manifest a càrrec d’Amics per l’Art del Maresme, que aquest any celebren el seu 15è aniversari. Per acabar es farà l’encesa de la foguera.
També en plana cultural, aquest estiu tindrem concerts i espectacles a la riera amb l’objectiu de dinamitzar el comerç i l’activitat local.
La regidora també confirma que el 23 de juliol es celebrarà la Diada de Sant Jordi que no es va poder celebrar en el seu moment.
I el 2 d’agost arribarà el cicle de Música Mediterrània al castell de Can Jalpí, amb l’actuació del músic tunissià Yasser Jradi.