Aquest cap de setmana hi ha inauguració de la Riera, calçotada de Junts, tall solidari de cabells i cinema al Centre, amb Suro

Aquest dissabte es farà un acte d’inauguració del tram baix de la Riera i la rotonda d’entrada al poble. Hi assistirà el conseller de Territori i Sostenibilitat, Juli Fernàndez i Olivares. L’Honorable Conseller vindrà al nostre municipi per tallar la cinta a aquest nou tram de riera urbanitzada, i al giratori per a vehicles que s’ha fet a l’entrada del poble, o sigui, la rotonda, la única que de moment hi ha a Arenys de Munt. A banda dels parlaments de rigor, a l’acte hi haurà una actuació de l’Escola de Música d’Arenys de Munt i, per acabar, s’oferirà un petit refrigeri entre tots els assistents. La regidora d’Urbanisme, M.Àngels Gros Argelés, ha explicat que es busca una festa per compartir-la amb la gent, i que els arenyencs es facin seva la nova zona urbanitzada de la Riera i la rotonda.

Apunta que fer ara la inauguració no és per electoralisme, sinó que, simplement, és ara quan ha acabat l’obra. De fet, es volia esperar a fer la inauguració quan estigués l’obra d’entrada a Sindicat-Sant Carles però no hi seran a temps, ja que a partir de l’abril estaran vetades les inauguracions per ser període electoral.

Gros ha comentat que els fa especial il·lusió que vingui el Conseller Juli Fernàndez, ja que quan ell era Delegat del Govern, va venir a fer una visita a Arenys de Munt i es parlava deforma incipient de fer una rotonda però es veia com un projecte molt difícil. I va ser precisament Fernàndez qui els va animar a fer la rotonda i va donar al govern l’empenta necessària per tirar endavant el projecte.

Junts per Arenys de Munt organitza una calçotada popular. Està programada pel dissabte 4 de març, és a dir, aquest dissabte. Serà a partir de les dues del migdia al pati de l’Escola Sant Martí. Hi haurà disponibles dos menús: el d’adults i l’infantil. La venta de tiquets es va tancar ahir, dia 2 de març. N’hem parlat amb el coordinador de Junts x Arenys de Munt, Miquel Lladó Umbert, qui ha volgut deixar que no es tracta d’un acte de caire polític.

L’acte més polític de Junts es farà el proper divendres, dia 10 de març, a les set del vespre, quan es farà la presentació de Pep Artigas i Alsina com a alcaldable, en la qual hi assistirà Josep Rull

Aquest cap de setmana, diumenge, l’ONG Estisores Solidàries realitzarà una altra jornada dedicada a tallar els cabells a persones en situació d’exclusió social. Serà de 10 a 12 a l’Edifici del Mercat. La 1a jornada es va fer el passat mes de desembre amb un molt bon resultat. De fet, si volen, poden mirar el vídeo que en va fer AmunTV. Avui els directes del Cafè del Matí han anat fins a Barber Amunt, un dels integrants de l’ONG. Manel, Barber Amunt, ha explicat que la iniciativa va néixer l’any 2018 quan arrel de la guerra de Síria, diversos barbers van voler ajudar arreglant els cabells a les persones que es trobaven a la frontera.

Com dèiem, la 1a jornada es va celebrar al desembre amb un gran resultat. French, de French Moda, ha comentat que els perruquers són conscients de la importància de la imatge en l’autoestima d’una persona.

La connexió en directe la poden trobar al web de la ràdio, a la carta.

I aAquest diumenge 5 de març a dos quarts de set del vespre, i a la Sala Gran del Centre, es projecta la pel·lícula Suro. Explica la historia de l’Helena i l’Ivan, que es proposen construir una nova vida en una casa de la família a l’Empordà, enmig de boscos d’alzines sureres. Però els seus punts de vista diferents sobre com viure a la terra emergeixen i desafien el seu futur com a parella. El més destacat en auqesta projecció és que hi assistirà Laura Rubiola, productora de la pel·lícula. És una pel·lícula nominada a millor interpretació i direcció novella als Premis Goya, nominada a 10 candidatures als Premis Gaudí i premiada al Festival de Sant Sebastià. Per fer-nos una idea del film, aquest és el trailer