L’Institut Domènec Perramon ha quedat 4rt d’un total de 142 equips a les proves matemàtiques “Problemes a l’Esprint”. Hi han participat diversos alumnes de 3r i 4t d’ESO i el concurs consisteix en resoldre, per equips, 8 problemes matemàtics en el menor temps possible. Ho explica Elisa Sala, del Departament de Matemàtiques de l’Institut.
L’equip va aconseguir resoldre sense errors els 8 problemes en menys de 45 minuts. Des del Departament de Matemàtiques del centre s’han mostrat molt contents pels resultats.
La setmana que ve, 7 alumnes de l’Institut participaran a la semifinal de la Copa Cangur formant dos equips que hauran de resoldre problemes fent servir l’estratègia.
Al febrer hi haurà una nova convocatòria, i el 19 de març es celebrarà la Prova Cangur, amb un examen tipus test.