En l’ordre del dia del ple celebrat ahir es va aprovar per unanimitat el punt referents a la ratificació de l’acord d’adhesió al Consorci de promoció enoturística del territori DO Alella. L’alcalde va llegir els acords d’aquesta adhesió que a de permetre la promoció del nostre municipi.
La regidora de la Cup, Esther Sánchez, va parlar de la importància d’aquesta adhesió que a de permetre impulsar el sector i la recuperació de les vinyes, així com fomentar l’economia local.
Sobre aquest punt, el regidor del PP, Ramon Planas, es va mostrar molt satisfet de que es materialitzi aquesta adhesió al Consorci.
I el regidor del PDeCAT, Marc Tarrés, va valorar la producció que es fa des de la DO Alella, que tot i ser la més petita de Cataluya, té molta importància per la producció local.
Si voleu escoltar el ple sencer ho podeu fer a través del web de Ràdio Arenys de Munt.