L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha convocat avui un ple extraordinari amb un sol punt a l’ordre del dia: El rebuig a la sentència als polítics independentistes. Aquest punt tindrà forma de moció, que ha estat consensuada entre l’Associació Catalana de Municipis i l’Associació de Municipis per la independència. Igual que a Arenys de Munt, també s’ha portat i es portarà a diversos plens municipals arreu de Catalunya.
L’Alcalde d’Arenys de Munt, Josep Sànchez, explica que en aquesta moció es manifesta el rebuig a la sentència condemnatòria, es reclama l’amnistia pels presos polítics i es defensa el dret d’autodeterminació del poble de Catalunya.
El ple és avui a les 4 de la tarda a la Masia de Can Borrell i el podreu seguir per la ràdio o a la mateixa sala de plens.