Aquest setembre podrem gaudir del 4t cicle d’arts poètiques Re-Vers, amb una bona varietat d’actuacions. Cal adquirir les entrades, tant les de pagament com les gratuïtes, a través de Codetickets o de la Biblioteca Antònia Torrent i Martori, segons de quin acte es tracti.
El divendres 3 a les 20.30 h tindrem poesia amb Maria Sevilla Paris i música amb Ferran Palau a Can Colomer de Sobirans. El preu és de 10 €. C
El dissabte 4 es farà la Ruta Literària Domènec Perramon, sortint a les 18 h des de la plaça de l’Església. Per participar-hi, cal fer la reserva a la Biblioteca Antònia Torrent i Martori, al telèfon 937938448, correu b.arenysmu.sm@diba.cat o presencialment de dilluns a divendres de 16.30 a 20.30 h. L’activitat és gratuïta.
El divendres 10 a les 21 h hi haurà més poesia amb l’espectacle Ocellim, Ocellam, a càrrec de Marc Egea, Oriol Sauleda, Pep Moliner i Joan Puigdefàbrega, a la plaça de la República Catalana.
El divendres 17, a les 18 h a la plaça de la República Catalana, la companyia de titelles Binixiflat oferirà l’espectacle infantil Contes del Binomi. Reserva d’entrades (gratuïtes).
El mateix divendres 17 a les 20.30 h, a la plaça de la República Catalana, tindrem L’Últim Indi en un maridatge poètic amb el Celler Talcomraja. Cal reservar les entrades (gratuïtes) a la Biblioteca Antònia Torrent i Martori, al telèfon 937938448, correu b.arenysmu.sm@diba.cat o presencialment de dilluns a divendres de 16.30 a 20.30 h.
Finalment, el dissabte 18, El Petit de Cal Eril farà un concert a les 21.30 h a Can Colomer de Sobirans. El preu és de 10 €.
En tots els casos, caldrà arribar-hi amb un mínim de 30 minuts d’antelació per facilitar l’entrada esglaonada que exigeixen les mesures sanitàries de prevenció de la COVID-19. Cal recordar, també, que l’ús de la mascareta és obligatori.
Podeu trobar-ne més detalls al programa i al web del Re-Vers.
Entrevista a Miquel Àngel Moreno